پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215764
دولت را مکلف کنيد به پرداخت حق آبه جهت توسعه زيرساخت‌ها
تاریخ انتشار : 1395/05/12 10:38:24
نمایش : 1043
نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد ديد اين آب چه دستاوردي براي استان دارد و آيا چهارمحال و بختياري حقي در صنايعي که در دو استان اصفهان و خوزستان است دارد و بايد دولت مکلف شود به پرداخت حق‌آبه جهت توسعه زيرساخت‌ها در چهارمحال و بختياري.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از منطقه آزاد؛ اردشير نوريان نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در جلسه‌اي با حضور اعضاء کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي ضمن تأکيد بر اهميت راه‌ها و جاده‌هاي مواصلاتي و توسعه حمل و نقل هوايي که يک ضرورت است براي استان گفت: متأسفانه استاني که دو فلات کشور را از لحاظ منابع آبي تغذيه مي‌کند خودش در آتش بي‌آبي در حال سوختن است و به چهارمحال و بختياري در خصوص موضوع سرمايه‌گذاري از جانب دولت کمترين توجه شده.

نوريان ادامه داد: چهارمحال و بختياري داراي اقليمي طبيعي و زيباست که متأسفانه امکان استفاده و توسعه گردشگري در آن نيست و اين درحالي است که ظرفيت بالاي گردشگري دارد و امکان اينکه استان ما تبديل شود به رتبه يک کشوري در حوزه پرورش دام و ماهي سردآبي وجود دارد.

وي يادآور شد: مسئله آب در کشور دچار حواشي زيادي است و اين موضوع يک موضوع حياتي است که بايد با تدبير حل شود، بايد ديد اين آب چه دستاوردي براي استان دارد و آيا چهارمحال و بختياري حقي در صنايعي که در دو استان اصفهان و خوزستان است دارد؟

نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در انتها تاکيد کرد: دولت را مکلف کنيد به پرداخت حق‌آبه جهت توسعه زيرساخت‌ها در چهارمحال و بختياري.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html